Monday, December 29, 2008

-my Mami-



This is my mom.
Im very love her because;
-she's beautiful
-she's byk duit
-she's suka berleter (nasihat)
-she's sporting and sport (suka bersukan)
-she's muda lagi (sebab suka joging dan jaga kesihatan)
-she's pandai protes apa2 saja, contohnya harga barangan.
-she's not stingy when im mengamuk. (kalau tak mengamuk tak dapat la)
-she's jiwa muda
-she's selalu buat milo yang sakit perut (senang untuk lawas)
-she's selalu tolong apa2 pun.

im always make problem and my mom tetap pateint.
that my mom besttest in the world.
walaupun aku selalu menghabiskan wangnya dan melawan cakapnya,
aku tetap sayang dia.

Time paling sedih sekali time mak menangis time hantar aku masuk kolej UTHM.
tapi aku tak menangis pun. sebab aku dok serabut nak kemas barang. (jahat jgk aku nie)
lepas nie, hilanglah hospitaliti aku sebab aku berada jauh di selatan nie.
Anyway, big thank to mak because tak terdaya nak cakap nie.
Im sorry for the mistake that i do lastime.
But after this maybe i'll do again.
hehe.

2 comments:

  1. Kalo semua nak tau, alip dah homesick dah nie... ada ker nak ajak aku p bli tiket balik kedah baru masuk 3 hari... ish2...
    -LAN-

    ReplyDelete