Monday, December 29, 2008

-FIRST DAY AT UTHM-

"bangun.....", mak aku gerak tidur.
(bunyi ringtone henset orang call) .. abg aku miscall suruh bgn.
bangun la aku pun, mandi n siap.
so dah lepas breakfast apa semua bertolak la pi uthm nak pi daftar. dengan hujan apa semua. sampai saja di dewan aku bertemu hafifi dan kami daftar sama2 semoga dapat dok di kelas yang sama2. lepas ja daftar terus mai kolej ambil kunci bilik dan terus kemas. bilik ok cuma habuk2 ja. sampai saja di bilik family tolong angkat barang apa semua then diorang balik sebab nak kena check out hotel pukul 2.

So tinggallah aku seorang di sini. sunyi. sepi. terkurung. nasib ada member2 jugak kat sini walaupun tak ramai.bilik pun baru saja lepas kemas. dengan habuk apa semua terpaksalah lap dan susun atur barang elok2. so minggu ni minggu orientasi, terpaksa tabah la.

test la internet wifi kat sini, oh.. tak boleh masuk pulak. kena daftar dulu, so ni tengah dok patah la ni. kenderaan tak ada, internet tak ada. nasib baik ada henset, kredit pun dah low dah.
apa2pun ni penat,mau tidur dulu sambil layan boney M.
kahkah baru2 masuk dah buat bising.
hehehe..

No comments:

Post a Comment