Sunday, April 29, 2012

PKNK ..

Location: Taman PKNK Alor star
Date: 7 April 2012


Lepak kat taman ni mengingatkan aku pada zaman SPM dulu, time aku bersekolah di Sekolah Teknik. Aku rajin bermalam kat rumah syarfan, untuk ulangkaji masa SPM dulu. Kebetulan pulak kat situ jugak kawan aku Trex dok kat taman tu jugak. Jadi malam tu aku dengan apit plan nak pi alor star la nak pi lepak dengan depa, Cipi, Pan, dan Trex, kat Kopi Kampung. Hari tu pi rumah syarfan jumpa mak dia, mak dia terkejut tengok aku makin besar, maklumlah, dah 8 tahun tak jumpa. Kebetulah takziah kepada adik syarfan yang meninggal dunia tahun lepas sebab eksiden, dulu kecik2 dok main dengan depa.Dan tak lupa juga tahniah juga kepada pan yang tak lama lagi nak melansungkan majlis perkahwinan yang pertama.. semoga kekal abadi..







No comments:

Post a Comment