Sunday, April 1, 2012

Berkelah di Perlis

Location : Gua Kelam dan Kuala Perlis, Perlis
Date : 21 March 2012

Sebenarnya hari tu bro bad dengan paklang cuti, mereka taktau nak pi mana, lalu mereka pun ajaklah pergi bercuti di gua kelam, Perlis. Tetapi bila sampai di sana didapati gua kelam masih lagi under construction, tak boleh masuk, jadi kami pun mandi lah di luar gua kelam. Patut la tak ramai orang time kami pergi tu, gua kelam tutup rupanya. Dah lama tak pergi gua kelam, rupanya dah banyak pembaharuan telah dibuat. Salah satu daripadanya adalah keretapi yang mana laluannya menembusi gua kelam, tapi time kami pi tu keretapi rosak. Jadi apa yang boleh buat mandi jelah, sambil menikmati kebusukan tahi kelawar. Lepas mandi terus ke kuala perlis untuk makan malam. Alang-alang berada di perlis, terus lajak ke kuala perlis. Makan sampai sengkak lepas tu balik ke rumah. Sekian.


 View tempat kami mandi. Cantik woo



 Sign board



 Mandi manda air tahi kelawar



 Makan sampai tak habis




 Masjid



Bro Bad menunjukkan aksi seksi



No comments:

Post a Comment