Sunday, September 20, 2009

-selamat pagi raya-

Selamat Pagi Raya semua. Sudah tentu ada yang sudah mandi atau belum mandi sunat hari raya. Bagusnye radio blog aku ni pagi-pagi raya lagi dah bertakbir. Tq to DJ Orion FM. Sebenarnya apa yg hendak dipostkan bukanlah soal radio ataupun soal mandi sunat hari raya. Akan tetapi aku terlupa nak bawak balik pemegang tripod kamera. Masuk kali ni dah dua kali aku raya tanpa pemegang ituw. Tripod dan kamera sudah ada, tetapi tak ada tapaknya pula, tertinggal di Johor sana. Sedihnya, raya ni mesti jadi macam raya tahun lepas, aku menjadi jurukamera tetap. Gambar aku mesti kurang punya. Hihi. Tahun lepas kerusi digunakan untuk mengambil gambar family, tapi tahun ni pula tak tahu la apa benda pulak yang nak digantikan sebagai tripod, meja pula kot. hehe. Selamat hari raya ..

No comments:

Post a Comment