Friday, September 18, 2009

-buka puasa lambat-

Pertama sekali saya berbuka puasa dengan lewatnya. sebelum ini setelah radio azan saja terus menelan air dengan rakusnya. tetapi berbeza pula pada hari semalam. saya berbuka pada pukul 9 malam. masyallah begitu lewat. sebenarnya saya tertidur di siang hari sehingga berlarutan sehingga masuk azan isyak. hal ini berlaku ketika saya berada dalam keadaan tidak sedar. roomate semua sudah pulang ke kampung, jadi tiada siapalah yang nak gerak kecuali alarm hp yang selalu dihiraukan bunyinya ituw. memang pada waktu tidur itu sangat letih dan tidak bermaya akibat daripada menyiapkan dua report setelah selesai test dinamik. jadi saya ter"qada" kan tidur saya.

p/s: jangan tengok movie yang membosankan ketika baring, ia membawa impak yang sangat kritikal ketika anda tertidur.

.

No comments:

Post a Comment