Thursday, March 12, 2009

-sayang kawan-

saYang KawaN (n_n)

1. Ali Husni
dia seperti adik beradik angkat aku.
time dulu2 kat SMKAK aku kenal dia seorang yang gila talak,perongoih,dll.
suka lepak2 kat rumah dia time pak dia pi haji, kami dengar lagu limbizkit.
sekarang dia dah berubah.
perubahan dia melibatkan aku..
dulu, lebih kurang jahil la.. sekarang kuat semayang..
dia kawan aku maybe yang paling jujur.
ntah la.. sekarang dia dah ada awek kot..
ali.. jiwang.
hehe.
player. (aku nak kutuk hang nie)

2. shafirun shaari
dia ni pulak rakan seperjuangan aku kat SMKAK dulu.
gile hari2 fly asrama dengan aku..
kantoi sama2..
kena rotan sama2..
sekarang dia pandai .. dah nak bergelar pakar dah..
ye kot.

3. Apit halim dan Paknon
Rakan rapat kepit punya..
Jeming hari2 dulu..
sekepala lah senang cerita..
Pisang!

4.Awang
Roomate aku sekarang nie
kawan yang senang dibuli..
best..
bahagia hidup ni.
hehe

5.Budin
pelawak no 1 kat cherok ketiak(nama tempat)

---bersambung-------

No comments:

Post a Comment