Monday, March 9, 2009

-PerCuTian ke Danga Bay,Desaru,dll-

Minggu ni aku ada cuti 4 hari, aku pi melawat sekitar Johor.
Antara yang pergi ialah aku,awang,epi,syidi,zarip & atie,Hafiz & Fie.
Jumpa afifi monta gorilla kat sana.(dia yg bwk kami jalan2)
Sangat letih. Kami overnite tak tidur seharian.



Penjimatan minyak 100%.



Saga baru yang dijadikan teksi di sini.



Sesat di UTM.



Ni merupakan first destinasi kami, iaitu Danga Bay.
Tempatnya di sini seperti pesta.




Tulisan itu tidak menyala.



Bergambar bersama-sama di tempat parking yang sangat sunyi.



Actually kami main jalan-jalan ja kat sini.
Sampai kat satu tempat tepi pantai tu kami nak cari parking tak jumpa yang kosong.
So kami tengok la dia tulis kat situ The Zone, Kawasan Bebas Cukai.
Mula tu kami ingatkan supermarket.
Nak parking kat situ la.
Tempatnya macam tempat kongsi gelap ja siap dengan penuh dengan security.
Kami pun naik tingkat 4 dan parking kat situ.
Keluar2 ja dari kereta turun situ, tengok2 penuh dengan maksiat.
Nauzubillah.. disko pub sini sana.
Manusia berbagai2 sungguh.
Tapi kami pi parking ja kat situ.
Lepas tu jalan2 lepak kat luar la..
kat dalam tu sangat panas.




Ni la tempat yang dimaksudkan tu. De-paradise "dunia". (nanti kena tibai dalam kubur)



Dalam perjalanan nak pi desaru tu kabus tebal sangat2 x 999.
Pandangan ke depan dalam beberapa meter sahaja.
Perjalan jauhnya 91km dari JB.
Sampai di sana dekat pukul 6pagi dah.



Budak-budak ini sdang menikmati lagu-lagu di pagi hari.



Aku pulak mengganggu orang tidur.(dalam kereta tidur,kat sini pun tidur)



Desaru 8/3



Aksi aku yang sempat dirakan sebelum kamera kehabisan bateri.



Naseb bek ada kamera afifi backup, dan jugak ambek gambar aku ditanam hidup2.


Time ni dah nak balik dah,
balik Jb dulu antar fifi(baju putih saya jiwa kosong),
Lepas tu pi tebrau,plaza angsana, dan jeming kat arked perdana.

Sekian, perjalanan selama 1hari 7jam

No comments:

Post a Comment