Tuesday, December 15, 2009

-Tagged seksi-

Anda ada tagged.. (yg orang dok main mafia war tu) .. ?

Sekarang, myspacemoney telah menggunakan tagged untuk melakukan aktiviti mencari ahli baru untuk bisnes mereka. Pada mulanya aku main la yes no dalam tagged ni, u all pun pernah main jugak kan.. tambah2 yang laki tu.. haha.. jangan nak tipu la kalau tak main..

Ceritanya macam nie.. ada satu awek seksi ni click yes on me, then aku pun click match la sebab semua yang yes aku match terus, malas nak pikir banyak.. akan tetapi .. makin hari makin lama emel yahoo aku dipenuhi oleh email dari tagged.. ajaib jugak... selalu facebook yang banyak.. tapi kali ni tagged pulak.. lagipun aku bukannya aktif pun dlam tagged nie.. emmmmmmmmmmm..

Semakin banyak awek yang klik yes on me... sekali aku view profile.. huh.. memang tektik bisnes rupanya.. sekali bukan profile.. ada tulis "add me ym" ... check2 http://myspacemoney.my/syazana ... mungkin dia punya akaun la kot.. akan tetapi.. banyak profile2 awek seksi ni semua ke arah link yang sama.. link tu jugak..

So sekarang.. aku dah tutup akaun tagged aku.. apa-apahal cari dalam facebook ok..

No comments:

Post a Comment