Friday, August 21, 2009

-balik uthm 3-


jeng3. lama dah tak update blog.dah 2 hari dah.
kali ni gua nak citer psal cuti yg biasa.
gua balik kampung la kan. rindu nak tengok anak buah.
dah boleh lari dah mat zizry nie. good improvement.

mat zizry dengan bapak dia main buaian.



ni gambar tok gua kat kenduri lubuk merbau. gua jadi drebar aja.


alalala comelnye. tapi bila berak bau busuk.


ni la si apit halim yg blk dari kl dgn aku tu.(apit, bayar duit sewa tapak gambar hang!)


ni paknon. mlm pi beli tiket bas tu dia merap nak pi spital lak. semua simtom h1n1 ada kat dia.
dia bajet dapat mc la tu. kekekeke. time nie kul 2 pagi.
last2 takde pape pun.hak3..



smlm gua dengan mak abah gua pegi penang, beli laptop untuk adik.
la.. susah jalan jauh2. dekat alor star pun pc depot dah bukak.
penat je datang jauh nak dapat harga murah dan pilihan banyak.
lepas tu mak g lepak umah member dia.
gua pun ambek kesempatan g balik pulau jumpa awang kat rumah kak dia.
fuh jalan bengkang bengkok baru buat.menyeramkan.


tiba di saat malam gi melawat abang lak dekat bayan baru, bukit gedung.
dia open table makan besar.sodap.


-cerita cuti tamat-


ni nak cerita pasai balik ke johor naik bas.
ada la terlalu kat jalan muar tu. nampak satu lorong.
dia tulis PARIT BABI HITAM. kahkahkah.
nice gile nama tempat.memang cun lah.

sampai kat BP terus naik bas Johore Motor. antik tak?
gua ingat last gua naik bas camni umur beberapa tahun dulu.
teman tokwan gi market beli ikan.
sampai je di depan pakgat U afdhal mai ambek.
tq dal.

fulamak. cun giler bilik sapa ni. anggun.
haha. gua upgrade karpet bilik gua.
selesanya.


p/s: kenapa gambar banyak hitam putih? oh.. sebab gambar gila gelap noise tinggi sangat, so terpaksa switch ke hitam putih. (gambar kamera hp baru)

4 comments:

  1. kg ko kat muo ke lif?
    dah lama gile tak naik bus retro camtu weh
    ehehe
    tambang mhl ke murah?

    ReplyDelete
  2. kampung kat kedah la.
    ni bas dari bp ke uthm.
    tambang mahai

    ReplyDelete
  3. eh..apsal gambr pakwe kami pon bleh terselit kt cni..

    ReplyDelete