Saturday, May 23, 2009

-Peperiksaan SPA-


Merujuk kepada perkara di atas,
Saya telah dipanggil untuk peperiksaan untuk Pen. Pegawai Kawalan Trafik udara A29.
Apa benda trafik udara tu. Miahaha.. Saya pun taktau.
Time isi borang dulu main isi je yang mana bunyinya sedap.
Tapi tak pergi kot peperiksaan tu, sebab dah sambung mengaji.
takkan nak mengaji sekerat jalan pulak kan.
Geram pun ada, time2 orang sambung belajar lah depa nak hantar surat.
Hish.. ni dia aku tak boleh nie.
Time tak belajar dok kerja kat kilang Penang tak mai surat pun. haha.
Apa-apa pun aku teruskan pembelajaran..

3 comments:

  1. im mayb a strager looking around for some info about the same test.
    n i bumped into ur page.

    aci dak nk kata, nasib kita sama la.
    dulu tym kerja xda la plak smp surat2 mcm ni.
    time dah further studies baru la surat nk menyusul.

    saya pon kebetulan dapat surat yang sama, periksa pon kat tmpt yg sama..and stil considering whether i should go or not =)

    ReplyDelete
  2. bro..sampai skg aku x reti2 nk check status kat SPA website

    confuse bro

    ReplyDelete
  3. colep.. sama la kita yer

    chunk.. sekarang ni tengah freeze, tapi taktau la leh check ke x

    ReplyDelete