Sunday, January 18, 2009

-my new hair in JOHOR-

1. Aku keluar ke pekan pada malam ini, malam minggu, cuti, saja je keluar sebentar.

2. Aku hutang dengan epi suruh dia tukar tayar moto aku, so kena keluar cucuk duit la nak bayar balik. Aku keluar dengan Haris (Raja)

3. Haris ajak berhenti di kedai gunting rambut.... aku pun teringin nak gunting rambut.

"ok abg, nak gunting rambut macam mana?" .. lalu aku pun menjawab dengan berfikir untuk berkata-kata dalam bahasa baku supaya tukang gunting ni tak konfius dengan loghat kedah aku ni... "gunting bagi macam mana elok?" .. dia kata "gunting bagi smart?" ..

aku pun menolak dengan katanya itu "..eh.. taknak2.. gunting bagi nampak jahat".. dia pun terkejut.. lalu dia pun buat rambut cacak.. belakang layer .. atas tak bleh layer sebab rambut aku dah jarang dah.. so ..

"sideburn nak potong macam mana.. potong V baru mafia bang", he said. Aku pun setuju aja.

5. Balik2 aku tengok cermin ok jugak dia gunting. Bagus la pekan parit raja nie sebab majoriti pengusahanya melayu.

No comments:

Post a Comment