Wednesday, May 7, 2008

-puTri ayu Chalet,Yan-

hari ni merupakan hari ketiga aku rasa badan tak berapa sedap, dah dua hari aku tuang kelas. Kepala ni rasa macam pening-pening and feel like something happen on my head. so bdn pun lenguh segala jenis panadol adik beradik panadol pun dah telan but tak sembuh² juga. program teambuilding tu nak mula hari esoknya, pada masa tu aku keletihan snap konvo poli baru2 nie. ditambah pulak dengan kenduri kahwin sehari sebelum pergi ke program tu.
malam tu dok rancang pukul 4 pagi jumaat nak pi yan terus sebab kena pi awal nak prepare barang nak setup com semua. tapi jadi lambat jugak, dalam kul 7 suku baru bertolak. dalam kereta pack terus dengan barang penuh komputer dua biji, moniter yang beban tu. aku di kerusi belakang,macam tin sardin skit. sarapan pun dalam kereta je makan roti and milo beli kat shell. time tu jalan basah sebab hari hujan and my member tu tekan kereta 160 feel scare gile.sampai kat sana pukul 8. jauh jugak perjalanan nak pi putri ayu chalet sebab tempat dia dalam jugak.
bila dah sampai rasa hidup aman, yer la kan dok dalam hutan ada sngai .. tempat peranginan. sampai saja kat sana aku pun berkenalan dengan urusetia2 kat sana, ceo pengkalan iman pun ada time tu.peserta pun sampai dalam pukui 9 pagi dan terus kami buat kerja. pergi snap sana pergi snap sini. aku dok sana dua hari, time ambek gambar tu keadaan memang panas sebab cuaca panas gile2 punya. pastu bila masuk dalam bilik chalet tu nak rehat sejuk gile2 pulak. sebab ada ekon. dah la dok dalam hutan pastu ada ekon. that why aku demam perubahaan suhu mendadak.
nak dijadikan cerita kasut aku pun hilang itu yang tak puas hati tu. selipar lotto walaupun made in thailand mahal tu. tapi akhirnya jumpa balik pada hari last. sapa ntah buat pekasam. program ni memang best sangat2 sebab ia memupuk semagat berkumpulan. memang takdan nak rehat. aku pun takdak nak berehat.

gambar2 peserta






time ni buat aktiviti cari ketua dengan bunyi2 binatang




yang ni pulak aktiviti kupas buah nyoq tanpa alatan





ni tutup mata naik bukit curam




cuit2 kawan pulak





explorace- kena jual 5 bungkus nera nipah





kena meniti sungai dengan buluh



haha kena buli

untuk paparan besar,klik kat gambar



6 comments:

  1. salam...

    Macamana nak dapatkan contact number Putri Yan Chalet ni? boleh Email kan kepada saya x contact person, contact number and full adress...Email kan kepada izuwarimorshah@yahoo.com

    Terima Kasih...

    ReplyDelete
  2. salam. aah.serupa jd dgn kes saya.mcm mana nak dpt kan contact chalet ni. plannng nak buat family day, since tmpat ni selesa. hajar_ct83@yahoo.com. tq. any where, cantik2 gambar2 yg u amik.

    ReplyDelete
  3. salam....nk mta no chalet ni.....syukran
    alfarabie@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. nak juga no telefon chalet ni.email sy ye..pureheartz25@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. En. Ramdzan Affendi : 019-4444441 atau 012-4983311.

    ReplyDelete