Thursday, May 29, 2008

-lecturer doremon lahanat-

first, im so sorry for :
-my language (bi paling teruk dalam kelas)
-my emotional

today is my last class dalam polimas nie.. sem akhir .. kelas akhir..
ada ujian.. tiru gile2 la beb..
so when id done my test, jln2 la kat dalam poli tu..
just want to see lecturer coz nak tau markah carry mark..
on the way nak gi makmal plastik, har.. i see 2 fat devil dalam polimas,
that is pensyarah paling aku benci sampai sekarang.

why.. aku kena potong 3 kali dah... potong rambut.
then, my case matrix card tu dah broken.. lusuh.. dia suruh pi beli baru..
ok fine..

tu cerita lama.. but this day memang rasa macam nak gigit lutut sendiri..
2 devil tu come to me and ask "why did u not wear the matrix card?"
dia cakap dalam bahasa melayu la..
time tu aku dengan aula dengan tanith..
yang tak pakai kad matrix tu aku dengan aula..
so 2 devil tu ambek la we all punya matrix card coz kami tak pakai kad matrix..
except tanith..

so i salah sebab tak pakai kad (coz tempat gantung kad tu takde.. ilang)
si aula pulak coz dia punya suar .. ketat.. laki pun salah pakai ketat skit..
i wld lke to say cibaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.........

lepas tu time nie la project bermula.. hehe..
so aku pi beli tempat gantung kad matrix (klip) kad koop, and aula tukar suar dengan tanith..
just for a while..

lepas tengok tanith pakai suar aula.. hahahaha.. gelak macam nak mati..
fit .. macam artis siam.. hehehe..

that all la.. aku pun dah pi ambek kad matrix and perasaan marah dan dendam nie masih ada..
why..

its becoz.. dah 3 kali kena potong rambut, dan 2 kali kena ambek kad matrix..
penat jalan tu yang tension tu ..

SUka HAMPA.. tak macam TAIK pun.. Anak SAKIT dok kacau ORANG..
fuck to them

No comments:

Post a Comment