Friday, July 17, 2009

-bisik-bisik-

Jika anda pelajar uthm, dah tentu ada mesti pernah mendengar dan melihat restoran bisik-bisik, dan mesti anda fikirkan, nak pergi ke tak, parking moto tak nampak pun, duit ni cukup untuk makan dua hari, em...!!?

Jika anda pk macam tu, saya cakap baik tak payah pegi. Saya pergi pun sekadar suka-suka nak mencuba apa yang bestnya kat sini. Environtmentnya memang sangat best, pada tetapi harganya seperti membuang duit sahaja. KFC lagi best. kahkahkah gelak terbahak2.

Apa yang nak diceritakan kat sini, saya syidi dan epi saya mau trai kedai ni. Sekali dia bagi menu makanan memang murah2 harganya. Penganggur pun boleh beli. kekeke. murah. Otak ko..
hak3.

Ni menu kami order yang paling murah, nasi beriani ayam RM 9.00 dan air gas RM 2.50, bukan apa, tak berbaloi ambek tea o ais, harganya sama.Itu yang paling murah.

Apa yang mahu saya komen disini tentang masakannya. Nasi yang diberi seperti dua orang makan ataupun pinggan nasi tambah. Baik letak nasi sikit harga kurang sikit baru cun. Kalau bagi nasi banyak sampai tak abis pun, tak kualiti la masakan itu, kerna bila orang kenyang otak automatik set tak sedap dah.

gambar org tu kena dikartunkan kerna noise byk sgt.

No comments:

Post a Comment