Friday, October 24, 2008

-TQ for ur cloth-

Saya mengucapkan terima kasih kepada rakan² semua. Setelah membaca blog edward haste, saya begitu terharu dan nak menangis.

Lepas saja sidai baju di ampaian sebentar tadi.. saya ingin melahirkan tanda terima kasih kepada rakan² saya .. walaupun tak semua..





Ni tuala edward. Edward .. terima kasih kerana lupa ambek tuala hang. Walaupun ia menjadi hak aku secara tak rasmi, akan akan jaga elok². Walaupun lusuh, aku sangat sayang tuala nie. I love this towel forever.


Ni pula kain pelekat pusaka arwah tokwan Pak[]Non. Walaupun kain pelekat nie aku pinjam time kita balik perlis dalam kebasahan tu (memori kelakar dari perlis sampai kedah) ..
Kain pelikat ini jadi kain feveret saya.


Ni pula baju syarfan (SMTAS). Walaupun dah 6 tahun kita tak jumpa, tapi baju ni membuatkan ingatan ni teringat kat hang. Aku masih pakai sampai sekarang sejak dari form 5 lagi. :)

Terima kasih.

1 comment: