Sunday, April 13, 2008

-Maxis ExpiRed dan 2gB Pendrive hiLang-

Cerita 1 - Maxis expired

Aku dah pakai maxis ni lama dah. Asalnya ni nombor mak aku, pastu jadi milik aku.

Nombor maxis ni sejak dari tahun 2001 dan harga time tu RM 236. Mak aku nak pakai celcom so dia bagi la kat aku no ni.

Lepas tu aku pun pakai dari 2003 sampai semalam 12 april 2008, tarikh mati. Aku tak topap maxis ni sejak aku pakai 2 number iaitu number celcom yang pek universiti tu (youth plan) sebab celcom tu lebih murah berbanding maxis.

No maxis ni aku buat untuk terima mesej dari kawan2 maxis je.

uNtuk dijadikan bahan cerita.. aku banguk la pagi tadi.. tengok kat hp kot2 ada mesej..
tengok2 dia tulis simcard registration failed.. adeh senget tul maxis nie.. tak bagitau kata line nak tamat dah ..

sebelum ni kalau nak tamat line dia ada gitau .. tadi sekarang diam2 je tamat..

pastu aku pun terus telefon maxis centre.. dia cakap takleh buat no baru dah.. tekananNya..

so sesapa yg ada no tepon maxis tu leh la delete dari contact.. aku nak pi beli no baru..

argh........ kalau aku tau topap dua ringgit pun takpa.. dapat sambung line 3 bulan lagi..kekeke

:) .....kedekut tak aku?


Cerita 2 - pendrive hilang

Yang ni cerita dia takdak cerita.. hahaha.. yang pasti pendrive aku hilang ntah ke mana ntah .. baru beli tu .. hilang .. adeh ... selalu dok lam poket .. pastu takde.. jatuh la tu ..

rasanya jatuh kat airport kot.. time pi begambar time tgh2 malam.. dok posing sampai baring atas jalan .. time tu kot jatuh .. takpun terjatuh terselit lam kereta ka.. ntah la...

sesapa bomoh kat sini jampi sat.. kot2 jumpa.. kekekke

No comments:

Post a Comment