Saturday, April 11, 2009

-tagged by farehah-

Adakah anda suka blogging? Kenapa?
tidak, saya benci blog kerana saya suka makan.


Blog siapa yg slalu anda skodeng.Nyatakan 5.
cik farehah
muiz
hazbayan
apit halim
ali husni

Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani & menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapakah orang itu?
tiada lagi, masuk lah melamar saya, dipersilakan



Taken or single? Mana lebih bagus?
taken, sebab ia bermula dengan huruf T.. i like T..

Pernah tak cinta anda tidak dibalas?
Selalu. sampai hari ini. Masih. Tak pernah dapat.

Ciri2 idaman gf/bf anda? Nyatakan 5.
pandai urut
pandai buat bubur ayam
pandai main bola sepak
suka guling2
boleh jalan guna tangan



Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?
Sekarang pun boleh, cuma takde calon je.


Nak berapa anak?
5 kot.. tapi salah seorang mesti ahli bina badan.. hahaha

5 orang bertuah yang anda ingin tag:
Muiz
Ainachan
Michel Shumaicer
Mr banana
dan siapa yang sedang baca nie.. anda diTAGGED..

1 comment:

  1. haiii..
    aku mengeluh weh...
    adei...
    rasa sakit
    perh...
    rasa sedih...
    wah...
    rasa letih
    alahai....
    rasa penat....
    tudia...
    rasa jenuh
    mampuih....
    rasa nak mati
    wekkk
    muntah makanan basi
    punggah
    mana shadah pergi...
    HAHAHAHAHAHA

    wei..awat tag aku adoi...sengan gila aku lanieh huhuhu....sat g nanti aku buat nohh

    ReplyDelete