Friday, November 21, 2008

-HENSET HILANG?-

apa?
henset hilang?
betul ke?

mari kita dengar perbualan mereka..

alif : hari tu hang bagitau henset hilang. apa kes?

budin : henset aku dua2 hilang.

alif : hilang kat mana?

budin : hilang kat masjid taman mahsuri. hari tu aku pi semayang 10 minit aku masuk dalam
masjid.. tengok2 dah hilang.

alif : hang letak kat mana henset hang.

budin : aku letak dalam dashboard kereta. aku lock semua dah tapi ada orang pecah masuk.

alif : oo.. takziah.. ni hang pakai henset mana pulak?

budin : ni aku pinjam henset memba aku. aku pakai number maxis ni ja. celcom tak buat lagi.
nama adik aku.

alif : tudia kesian no. gaji kerja beli henset. lepas tu repair henset. pastu hilang.

budin : #$&^%&^%*&$%^##$@#$&%*(&)(*)%

alif : kata nak beli bateri kereta .. ap cer..


...................... kisah kedua pula .................................

alif : woit henset baru .. kaya nampak.. hari2 ot.. sudah tukar henset ka..

miau : bukan tukar henset ma.. aku punya henset hilang kena curi..

alif : kat mana kena..

miau : ciba* aku pi mabuk kat pub malam tu.. kawan aku bawak aku balik. sedar2 henset
hilang. Orang selup poket.

alif : padam muka hang.


moral --> selalu berhati-hati walau anda berada di mana pun. Kecurian tidak berbau.

No comments:

Post a Comment